Jak dodać wpis do katalogu Śląskiego Wesela?

1. Rejestracja
Aby dodać wpis należy założyć konto, klikając link rejestrujący.

2. Aktywacja
Następnie, aktywujemy założone konto poprzez kliknięcie linku znajdującego się w mailu aktywacyjnym lub skopiowanie go i wklejenie go do przeglądarki:

3. Logowanie
Ustawiamy hasło i logujemy się.

4. Dodaj Wpis
Naciskamy dodaj wpis i wybieramy pakiet, który najbardziej nam odpowiada. Teraz wystarczy uzupełnić pola i zatwierdzić.

5. Wypełniamy formularz
Pola w formularzu oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.
Należy zwrócić uwagę na wskazówki znajdujące się przy każdym polu. Zapisujemy.

6. Koszyk
Przechodzimy do koszyka, w którym widnieje podsumowanie wpisu.

7. Realizacja Zamówienia
Tutaj uzupełniamy dane klienta, w celu wystawienia faktury dla osób, które wybrały wpis płatny. Przechodzimy do następnego kroku i zamówienie zostaje złożone.

8. E-mail
Teraz wystarczy odebrać e-mail z informacją dotyczącą złożonego zamówienia i danych do ewentualnych płatności.

9. Moderacja
Po zatwierdzeniu przez administratora oraz zaksięgowaniu wpłaty, w przypadku wpisów płatnych, wpis zostaje opublikowany.